Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Μια Ελληνική τριάδα για σήμερα το απογευμα ....

Καλημέρα και απο μένα αγαπητοι μου αναγνώστες, δεν πρόλαβα το Ισπανικό πρωτάθλημα και αυτά που είχα στο μυαλό μου βγήκαν, τα ηπια λίγο παραπάνω εχθές και με πλάκωσε το παπλωμα σημερα το πρωι, δεν πειράζει υπάρχουν πολλόι αγώνες ακόμα και εγω θα επανέλθω στο κανονικό μου παιχνιδι γιατι το δυήμερο Παρασκευη Σαββάτο οι δυάδες μου με πουλήσαν και το ταμείο μου έπεσε κατα 75 €, παμε να το επαναφέρουμε στα προηγούμενα επίπεδα,

Πρώτο παιχνίδι για σήμερα ο Άρης με τον Πανελλήνιο, μονόδρομος η νίκη για τον Άρη που έχει 3 συνεχόμενες ήττες αλλά ο Πανελλήνιος δεν έχει καμία σχέση με τον πρώτο γύρω, πολυ πιο δουλεμένει ομάδα και πλεον μπορεί να ανταπεξέλθει σε κάθε έδρα, δεν πιστέυω ότι θα κερδίσει αλλά θα παλέψει πολύ το παιχνίδι και ο Άρης δεν θα έχει τους φιλάθλους του λόγο τιμωρίας καιαυτο βοηθάει πολύ τον Πανελλήνιο, παιζουμε λοιπον το +6.5 του Πανελλήνίου,

Δέυτερο παιχνίδι μου για σήμερα ο Ηρακλής υποδέχετε τον ΠΑΟΚ σε ένα τοπικό ντέρμπι, ο Ηρακλής δεν έχει αλλα περιθώρια για απώλιες και πρέπει να εκμεταλευτη την έδρα του για να παραμεινει στην Α1, παρα το χθεσινό συμβάν οπου ο Ερμίν Τζάζβιν καθώς ο Βόσνιος σέντερ αποχώρησε από τον «Γηραιό» διαμαρτυρόμενος για τα οφειλόμενα χρήματα., εγώ πιστεύω οτι ο Ηρακλής θέλει την παραμονη και μπορέι να κερδίσει τον ΠΑΟΚ που και αυτος αντιμετοπίζει πολλά οικονομικά προβλήματα,

Τρίτη μου επιλογή ο Πανιώνιος με την Καλλιθέα , σε καλή καταστασή βρίσκετε ο Πανιώνιος που σιγά σιγά δένει και σαν ομάδα, στο πρώτο παιχνίδι έχασε απο τον Ίκαρο με 5 πόντους διαφορά και πιστέυω θα προσπαθήση να περάσει αυτη την διαφορά ωστε να τον έχει απο κάτω σε περίπτωση ισοβαθμίας.

αυτα είναι τα παιχνίδια μου, ποντάρουμε απο 10 € σε κάθε παιχνίδι και 10 € στην τριάδα .... 

Ημερ.
Περιγραφή
Προγν.
Αποδ.
Αποτ.
Ποντ.
Κέρδ.
30-1Άρης vs. Πανελλήνιος Πανελλήνιος +6.51.9073-6310 €-10 €
30-1Ηρακλής vs. ΠΑΟΚΗρακλής +2.51.9067-8610 €-10 €
30-1Πανιώνιος vs. Καλλιθέα Πανιώνιος -5.01.9096-8410 €+19 €

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου