Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Μάρσαλ: «Στόχος η τρίτη θέση»


Ο Ρόουλ Μάρσαλ ήταν ο πρώτος σκόρερ του ΠΑΟΚ στη νίκη επί του Άρη, με τον Αμερικανό σμολ-φόργουορντ να θέτει ως στόχο του «Δικεφάλου του Βορρά» την κατάκτηση της τρίτης θέσης στο πρωτάθλημα.
Ο 29χρονος σμολ-φόργουορντ του ΠΑΟΚ μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Libero τόνισε αρχικά: «Το τελευταίο διάστημα είμαι σε πολύ καλή κατάσταση, έχω βρει έναν καλό ρυθμό από το τέλος Νοεμβρίου κι έπειτα.

Ο κοουτς μου έχει ζητήσει να είμαι επιθετικός στο παιχνίδι μου και κάνω ότι μπορώ για αυτό ενώ φυσικά με έχει βοηθήσει πολύ και η ομάδα σε αυτό».

Επίσης μίλησε για...

... το γεγονός ότι παίρνει πάντα τις τελευταίες επιθέσεις:

«Παίζω πολύ συγκεντρωμένα και πάντα στα τελευταία 3-4 λεπτά κάθε αγώνα θέλω να έχω την μπάλα στα χέρια μου, την ζητάω για να κάνω τις επιθέσεις. Ο κόουτς που δείχνει εμπιστοσύνη σε αυτό και έτσι έχει ανέβει η αυτοπεποίθηση μου και αυτό φαίνεται».

... το γεγονός ότι μαζί με τον Λάζαρο Παπαδόπουλο μονοπωλούν ουσιαστικά τις επιθέσεις του ΠΑΟΚ:

«Είναι φανερό αυτό και φαίνεται από τα στατιστικά, εγώ και ο Λάζος είμαστε οι παίκτες που έχουμε το μεγαλύτερο βάρος των επιθέσεων της ομάδας.

Θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στον Λάζο γιατί παίζει πολύ καλά φέτος και εύχομαι να συνεχίσει έτσι, έχουμε πολύ καλή συνεργασία μεταξύ μας και θέλω να συνεχιστεί και στα υπόλοιπα παιχνίδια του πρωταθλήματος».

... το τοπικό ντέρμπι με τον Άρη:

«Ο Άρης είναι μια πολύ καλή ομάδα και ξέραμε ότι δεν θα μας άφηνε να κερδίσουμε εύκολα το παιχνίδι. Πήραμε μια διαφορά αλλά στην συνέχεια έβαλαν κάποια σουτ και εμείς όχι, έτσι ο αγώνας πήγε κοντά αλλά ευτυχώς μείναμε ήρεμοι και μπορέσαμε να πάρουμε την νίκη».

... το άδειο -λόγω τιμωρίας- κλειστό της Πυλαίας:

«Είναι δύσκολο να παίζεις με άδειες κερκίδες, ο κόσμος μας δίνει ενέργεια κάθε φορά και παίζουμε καλύτερα, τώρα όμως έπρεπε να ψάξουμε μέσα μας για να βρούμε την ενέργεια. Ευτυχώς το καταφέραμε, παίξαμε καλά και πήραμε την νίκη».

... τους στόχους του ΠΑΟΚ:

«Θα παλέψουμε για να πάρουμε την 3η θέση στο πρωτάθλημα καθώς είναι δύσκολο να απειλήσεις Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό. Θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε λοιπόν για την 3η θέση και πιστεύω ότι είναι εφικτό να το πετύχουμε, βλέπουμε κάθε αγώνα χωριστά και έτσι θα συνεχίσουμε μέχρι το τέλος».

... την προσωπική του απόδοση:

«Όλα πάνε καλά στην ομάδα και εγώ έχω στο μυαλό μου μόνο το μπάσκετ, πως να παίζω κάθε φορά όσο καλύτερα μπορώ. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να κρατήσω τον καλό ρυθμό που έχω και να έχω καλή απόδοση για να βοηθάω την ομάδα να κερδίζει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου