Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Τα προγνωστικά μου για την πρώτη αγωνιστική του Eurobasket 2011


Μετά απο 4 μήνες ξεκούρασεις και χαλάρωσεις έφτασε η μεγάλη μέρα που εδώ και καιρό περιμέναμε, είδαμε τα προκριματικά, είδαμε φιλικά, είδαμε προτοκλασάτους παιχτες να αποχερετούν τις εθνικές ομάδες τους, είδαμε μεγάλα αστέρια να πέρνουν τον δρόμο της επιστροφής και φτάσαμε στο εναρκτήριο σφύριγμα, για σήμερα θα ποντάρω σε ομάδες που έχω παρακολουθήσει απο τα φιλικά και προκριματικά και έχω μια καλύτερη εικόνα,

Πρώτο μου παιχνίδι για σήμερα το καλύτερο ματς που θα πρέπει οσοι μπορούν να το παρακολουθήσουν δυνατές ομάδες και οι δύο με την Σερβία να είναι το φαβορί αλλα σε ένα παιχνίδι που θα κρίνει πολλά στο τέλος για την πρωτια του ομίλου πιστέυω θα πέσουν κορμιά και γι' αυτο ποντάρω στο πλεονέκτιμα των Ιταλών,

δευτερο μου ματσάκι δεν θα μπορούσε να είναι άλλο απο την Επίσημη αγαπημένη κάθε Έλληνα και Ελληνίδας, πιστέυω στον Κοουτς Ζούρο και στο νέο αίμα της ομάδας μαζί με τους έμπιρους παλιούς έχουν κάνει ένα καλό κράμα άμυνας που πιστέυω θα είναι και το δυνατό σημείο της Εθνικής μας, δεν πιστέυω να μπορέσουν να μας παρακολουθήσουν οι Βόσνιοι και η καλή μας άμυνα προσφερει και το Under 140 για όσους παίζουν ειδικά στοιχήματα,

τελος επέλεξα να ποντάρω στην προτάρα ομάδα του Μαυροβουνίου μιας και έχει πολύ ταλέντο και ο σημερινός αντίπαλος δεν έχει να μας υποδείξει κάτι καλό μιας και τα αστέρια τον Σκοπίων δεν ακολουθήσαν την εθνική τους σε αυτη την διοργάνωση ο καθένας για τον δικό του λόγο.

Εγώ θα ποντάρω όπως πάντα απο 10 € σε κάθε παιχνίδι και 10 € στην τριάδα μου όπως το συνηθίζω άλλωστε ...

Ημερ.
Περιγραφή
Προγνωστικό
Αποδ.
Αποτ.
31-8Σερβία vs. ΙταλίαΙταλία +6.0 1.90 80-68
31-8Ελλάδα vs. ΒοσνίαΕλλάδα -13.51.9076-67
31-8Μαυροβούνιο vs. ΣκόπιαΜαυροβούνιο -5.51.9070-65

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου