Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Βραδια ευρωλίγκας απόψε και εγω προτείνω


Τετάρτη σήμερα και Euroleague σε δράση, ο Ολυμπιακός σήμερα όχι μόνο πρέπει να κερδίσει την μπιλμπάο αλλα θα πρέπει να καλύψει την διαφορά των 15 πόντων του πρώτου γύρου, εγω θα πάρω το χάντικαπ των 7,5 γιατι μπορεί η Λαμποράλ να χαρίστικε στην Μπιλμπάο την προηγούμενη αγωνιστική αλλα ο Ολυμπιακός αν δεν θέλει να χαιρετίσει απο τόσο νωρίς την διοργάνωσει δεν μπορει να έχει μειωνέκτιμα πόντων απο μια ομάδα σαν την Μπιλμπάο, τώρα για τα άλλα παιχνίδια θα ποντάρω καθαρά στους γηπεδούχους γιατι σαφώς και είναι πολύ πιο γεμάτες απο ρόστερ ομάδες και ειδικά η ΤΣΣΚΑ νομίζω θα ήταν μια καλή επιλογή για ειδικό στοίχημα σαν πρωταθλήτρια της φετινής διοργάνωσεις, η ζαλγκίρις φέτος δεν δείχνει την μαχητικότητα που είχε πέρυσι με το που ανελαβε ο Ζουρος, τωρα και η Σιένα πιστέυω δεν θα δυσκολευτη απέναντι στην Καζαν και θα καλύψη αυτη την διαφορά των 8.5 ποντων..... καλη μας επιτυχία.

Κάθε μήνα έχω ένα αρχικό ταμείο οπως θα δείτε στην ενότητα το ταμείο εγω ξεκινάω με 200 ευρώ κάθε μήνα και το πονταρισμα μου για αρχή ειναι 10 € σε κάθε τριάδα, όποιος δεν μπορει να έχει 200 € σε μια στοιχηματικη εταιρια μπορει να βάλει 100 € και να μειωσει το πονταρισμα στα 5 € μιας και ο καθένας έχει την δικιά του τζέπη και μόνο αυτος ξέρει το ποσο που μπορει να διαθέσει.

Ημερ.
Περιγραφή
Προγνωστικό
Αποδ.
Αποτ.
23-10Ολυμπιακός vs. ΜπιλμπάοΟλυμπιακός -7.51.9088-81
23-10Σιένα vs. Oύνικς ΚαζάνΣιένα -8.51.9073-79
23-10ΤΣΣΚΑ Μόσχας vs. ΖαλγκίριςΤΣΣΚΑ Μόσχας -13.51.9095-82

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου