Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Απ'ολα έχει ο μπαξές απόψε ....

Καλό μήνα και με πολλά κέρδη να έχουμε να κάνουμε καλές γιορτές, εχθές η Νανσί στην τέταρτη περίοδο μας χάλασε άλλο ένα καλό ταμείο μιας και κατέρευσε στις ορέξεις τις μπιλμπάο, πάμε στα σημερινά μας παιχνίδια πρώτη μου επιλογή το παιχνίδι του Ολυμπιακού με την Φενερ δεν μπορώ να καταλάβω γιατι είναι τόσο χαμηλό το χάντικαπ σε αυτό το παιχνίδι αλλα εμένα μου κάνει για μεγάλο δωράκι και θα το ψωνίσω, δέυτερο παιχνίδι η Καντού υποδέχετε την Λαμποράλ περίεργο παιχνίδι μιας και υπάρχει διαφορά ανάμεσα στις ομάδες αλλα φέτος η Καντού βγάζει μάτια και εγω θα την ποντάρω και μάλιστα χωρίας χάντικαπ μιας και πιστευω στις δυνατοτητες της, τέλος η Παρτιζάν υποδέχετε την Μακάμπι την οποία την έχει αντιμετοπίσει δυο φορές φέτος, μια στην ιδια διοργάνωση και μια στην Ανδριατιλη λιγκα, η Παρτιζαν στην έδρα της φέτος για την Euroleague εχει δυο νικες και μια ήττα την πρώτης αγωνιστική απο την Εφες και για μένα αφού κέρδισε την ΡΕΑΛ μπορεί να κερδίσει και την Μακάμπι και θα ποντάρω στον άσσο και εδω πάλι χωρίς χαντικαπ.

Κάθε μήνα έχω ένα αρχικό ταμείο οπως θα δείτε στην ενότητα το ταμείο εγω ξεκινάω με 200 ευρώ κάθε μήνα και το πονταρισμα μου για αρχή ειναι 10 € σε κάθε τριάδα, όποιος δεν μπορει να έχει 200 € σε μια στοιχηματικη εταιρια μπορει να βάλει 100 € και να μειωσει το πονταρισμα στα 5 € μιας και ο καθένας έχει την δικιά του τζέπη και μόνο αυτος ξέρει το ποσο που μπορει να διαθέσει.

Ημερ.
Περιγραφή
Προγνωστικό
Αποδ.
Αποτ.
1-12Φενέρμπαχτσε vs. ΟλυμπιακόςΦενέρμπαχτσε -4.51.9086-70
1-12 Καντού vs. ΛαμποράλΚαντού2.1071-68
1-12Παρτιζάν vs. Μακάμπι Παρτιζάν2.3071-74

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου