Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Η Ελληνική μου τριάδα για σήμερα το απόγευμα

Καλό ΣΚ σέ όλους τους Μπασκετόφιλους στις πρώτες μέρες του Δεκέμβρη πάμε θαυμάσια και έχουμε πάνω απο 300 € κέρδος και πιστέυω θα το ανεβάσουμε και άλλο στην συνέχεια, για σήμερα ξεκινάμε με τρία παιχνίδια απο το Ελληνικό πρωτάθλημα για αρχή, πρώτο μου παιχνίδι αυτο της Κρήτης με τον ΑΓΟΡ να υποδέχετε το Μαρούσι, δεν ξέρω αλλα το Ρέθυμνο στην έδρα του φαίνεται πολύ δυνατό και εγώ θα τιμήσω τον άσσο μιας και το πιστέυω, δεύτερη μου επιλογή η Καβάλα υποδέχετε τον Άρη περίέργο ματσάκι μιας και η Καβάλα δεν χάνει εύκολα μέσα στην έδρα της αλλα εγω δεν ξέρω με τραβάει πολύ το διπλό μετα την εμφάνιση του Άρη απέναντι στον Όλυμπιακο και το παιχνίδι για τα προκριματικά του Eurocup λέω να τον εμπιστευτω και θα το κάνω, τέλος έχουμε το παιχνίδι του Ηλισιακού με τον Κολοσσό όπως είχα πει και στο προηγούμενο παιχνίδι που είχα επιλέξει τον Ηλισιακό τέτοια ματσάκια στην έδρα του πρέπει να τα καθαρίζει για να μην μπεί σε μπελάδες όπως πέρυσι, ο Κολοσσος φέτος εκτός έδρας εχει χάσει μόνο απο τον Ολυμπιακό και έχει κανει δυο νίκες με Αρη και Ικαρο αλλα πιστέυω ο Ηλισιακός θα το παρει το ματσάκι, καλή μας επιτυχία και αργότερα θα επανέλθω με την Γαλλική μου τριάδα

Κάθε μήνα έχω ένα αρχικό ταμείο οπως θα δείτε στην ενότητα το ταμείο εγω ξεκινάω με 200 ευρώ κάθε μήνα και το πονταρισμα μου για αρχή ειναι 10 € σε κάθε τριάδα, όποιος δεν μπορει να έχει 200 € σε μια στοιχηματικη εταιρια μπορει να βάλει 100 € και να μειωσει το πονταρισμα στα 5 € μιας και ο καθένας έχει την δικιά του τζέπη και μόνο αυτος ξέρει το ποσο που μπορει να διαθέσει.

Ημερ.
Περιγραφή
Προγνωστικό
Αποδ.
Αποτ.
10-12Α.Γ.Ο. Ρεθύμνου vs. ΠανιώνιοςΑ.Γ.Ο. Ρεθύμνου -2.01.9077-67
10-12Καβάλα vs. ΆρηςΆρης2.1060-68
8-12Ηλυσιακός vs. Κολοσσός ΡόδουΗλυσιακός2.0070-76

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου