Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Οι Γαλλίδες μου σήμερα είναι φωτιά ....

Έτοιμη και η Γαλλική τριάδα μου, για σήμερα θα πάω με τους πιο δυνατούς και πιστέυω ότι θα δικαιωθω, η Γκραβελίν υποδεχετε την Λε Μαν που έχει να την κερδίσει απο το 2007 μέσα στην έδρα της, φέτος όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά η Γκραβελίν δείχνει δυνατή και έχει 10 σερί νίκες σε σε πρωτάθλημα και Eurocup και νομίζω οτι ούτε η Λε Μαν θα μπορέσει να της σταματίσει αυτη την φόρα, δεύτερο παιχνίδι η Νανσί υποδέχετε την Χαβρη, τι να πούμε για την Νανσί μέσα στην εβδομάδα μας χάλασε την τριάδα μιας και στην τέταρτη περίοδο κατέρευσε και εφαγε 15 ποντους διαφορα σε αυτη την περιοδο και μας έστειλε στον κουβα ελπίζω σήμερα να είναι πιο σοβαρή και να καθαρίσει το ματσάκι εύκολα εξάλλου άλλο Μπιλμπαο και άλλο Χαβρη, τελος η Βιλερμαν επισκέπτετε την Τουλόν μεγάλη διαφορά ποιοτητας των δυο ομάδων και με λίγο σοβαρότητα το έχει το διπλό η Βιλερμαν ελπίζω να δικαιωθώ και να κάνουμε ένα καλο ταμείο και σήμερα.

Κάθε μήνα έχω ένα αρχικό ταμείο οπως θα δείτε στην ενότητα το ταμείο εγω ξεκινάω με 200 ευρώ κάθε μήνα και το πονταρισμα μου για αρχή ειναι 10 € σε κάθε τριάδα, όποιος δεν μπορει να έχει 200 € σε μια στοιχηματικη εταιρια μπορει να βάλει 100 € και να μειωσει το πονταρισμα στα 5 € μιας και ο καθένας έχει την δικιά του τζέπη και μόνο αυτος ξέρει το ποσο που μπορει να διαθέσει.

Ημερ.
Περιγραφή
Προγνωστικό
Αποδ.
Αποτ.
3-12Γκραβελίν vs. Λε ΜανΓκραβελίν -8.51.9094-76
3-12Νανσί vs. ΧάβρηΝανσί -12.51.9074-72
3-12Τουλόν vs. Βιλερμπάν Βιλερμπάν -4.51.9078-87

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου