Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Μια τριάδα για όλα τα γούστα απόψε στο Eurocup


Καλησπέρα στα φιλαράκια μου τελικά δεν μας έκανε την χάρη ούτε η Καντιυ την Κυριακή και άδικα χάθηκε και η Ιταλική μας τριάδα τελικά πιάσαμε 6 στα 9 και ούτε ένα ταμείο στο ΣΚ δεν πείραζεί όμως γιατί τα έχουμε πάει περίφημα μέχρι τώρα με κέρδος 300 € σε δέκα μέρες, τα σημερινά μου σημεία για σήμερα είναι η Γκραβελίν που πιστέυω θα έχει ένα έυκολο βράδυ, την Βαλένθια που για να πάρει την πρώτη θέση θα πρέπει να κερδίσει την βολερμαν που πλέον δεν έχει τους ΝΒArs στην συνθεσή της και πιστέυω θα τα καταφέρει αλλα ποτέ δεν ξερεις μιας και προέρχετε απο το Ισπανικο κολοπρωταθλημα, τελος η Μπενετον έχασε στην Γερμανία με 10 ποντους και πιστέυω θα το κυνηγίσει αυτην την διαφορα αρα εμενα μου μοιαζει με δώρο μιας και θέλουμε τους μισούς πόντους για να κερδίσουμε, καλη μας επιτυχία λοιπόν και ελπίζω να τα πάμε καλα

Κάθε μήνα έχω ένα αρχικό ταμείο οπως θα δείτε στην ενότητα το ταμείο εγω ξεκινάω με 200 ευρώ κάθε μήνα και το πονταρισμα μου για αρχή ειναι 10 € σε κάθε τριάδα, όποιος δεν μπορει να έχει 200 € σε μια στοιχηματικη εταιρια μπορει να βάλει 100 € και να μειωσει το πονταρισμα στα 5 € μιας και ο καθένας έχει την δικιά του τζέπη και μόνο αυτος ξέρει το ποσο που μπορει να διαθέσει.

Ημερ.
Περιγραφή
Προγνωστικό
Αποδ.
Αποτ.
13-12Γκραβελίν vs. ΤσιμπόναΓκραβελίν -11.51.9081-77
13-12Βαλένθια vs. ΒιλερμπάνΒαλένθια -9.51.9096-88!!
13-12Μπένετον vs. ΜπάγερνΜπένετον -4.51.9092-66

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου