Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Ετοιμα και τα σημερινά μου ματσάκια για την Euroleague

Τραγική η χθεσινή μέρα μιας και τα φαβορί περάσαν αέρα και όχι μονα αυτά που εδωσα εγώ αλλα και τα άλλα τρία που ηταν στο κουπόνι για σήμερα και γω τα βλέπω έτσι τα πράγματα και τα Χαντικάπ έιναι νορμαλ, αλλα ίσως είναι και αυτά τυράκι, εγω θα ποντάρω σε αυτά γιατι πιστέυω και τις τρεις ομάδες οτι έχουν την δυνατότητα να κάνουν αυτη την διαφορά, τώρα τι θα γίνει θα μάθουμε το βράδυ μετα το τέλος των παιχνιδιών.

Κάθε μήνα έχω ένα αρχικό ταμείο οπως θα δείτε στην ενότητα το ταμείο εγω ξεκινάω με 200 ευρώ κάθε μήνα και το πονταρισμα μου για αρχή ειναι 10 € σε κάθε τριάδα, όποιος δεν μπορει να έχει 200 € σε μια στοιχηματικη εταιρια μπορει να βάλει 100 € και να μειωσει το πονταρισμα στα 5 € μιας και ο καθένας έχει την δικιά του τζέπη και μόνο αυτος ξέρει το ποσο που μπορει να διαθέσει.

Ημερ.
Περιγραφή
Προγνωστικό
Αποδ.
Αποτ.
15-12Φενέρμπαχτσε vs. ΜπιλμπάοΦενέρμπαχτσε -6.51.9070-80
15-12Ολυμπιακός vs. ΚαντούΟλυμπιακός -7.51.9086-61
15-12Μπάμπεργκ vs. ΖαλγκίριςΜπάμπεργκ -6.52.0068-82

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου