Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Τριας ματσάκια φωτια για απόψε στην Euroleague


Καλησπέρα στα φιλαράκια μου, λόγο υψηλού φόρτου εργασίας αυτες τις ημέρες δεν πρόλαβα να ανεβάσω τις επιλογές που έπαιξα και πήγα ταμείο και τις δύο μέρες αλλά αυτό δεν έχει σημασία μιας και αφου δεν το ανεβασα εδω είναι σαν μην γινόμενο, πάμε στα σημερινά που έχω ξεχωρίσει τρεια ματσάκια που πιστέυω θα μας οδηγήσουν στην νίκη και σε μια ακόμα τριάδα, πρώτο παιχνίδι Ισπανική μάχη για μια θέση στους 16 φωτια το ματς και σε αλλες συνθηκες ανεγκιχτω αλλα πιστευω η Καχα ειναι πιο εμπειρη ομαδα και θα καταφέρει να πάρει την νίκη και να κλειδώσει την πρόκριση, δευτερη μου επιλογή άλλο ενα παιχνίδι φωτια η Καντου αήττητη μεσα στην έδρα της θα τα δώσει όλα για να συνεχίσει στην διοργάνωση η Φενερ απο την άλλη θέλει και αυτη την νίκη η να μην χάσει με πάνω απο 3 πόντους εγω πιστευω μπορεί η Καντού να κερδίσει δεν ξέρω αν θα καλήψη το χαντικαπ, τέλος ένα δωράκι των Μπουκ ο Ολυμπιακος που έχει περάσει στην επόμενη φάση πάει στην Γαλλία χωρις 2 οπλα το πολυβόλο του Βασίλη Σπανουλι και το Τανκς Λαζαρο Παπαδόπουλο εγω θα πάρω το 2.75 της Νανσι μιας και με δελεαζει και χωρις τον Σπανουλι ειδικα ο Ολυμπιακος ειναι μισή ομάδα, είδομεν λοιπον καλή μας τύχη και ελπίζω να βρούμε τον δρόμο προς το ταμείο.

Κάθε μήνα έχω ένα αρχικό ταμείο οπως θα δείτε στην ενότητα το ταμείο εγω ξεκινάω με 200 ευρώ κάθε μήνα και το πονταρισμα μου για αρχή ειναι 10 € σε κάθε τριάδα, όποιος δεν μπορει να έχει 200 € σε μια στοιχηματικη εταιρια μπορει να βάλει 100 € και να μειωσει το πονταρισμα στα 5 € μιας και ο καθένας έχει την δικιά του τζέπη και μόνο αυτος ξέρει το ποσο που μπορει να διαθέσε.
Ημερ.
Περιγραφή
Προγνωστικό
Αποδ.
Αποτ.
22-12Μπιλμπάο vs. Κάχα ΛαμποράλΚάχα Λαμποράλ2.1077-72
22-12Καντού vs. ΦενέρμπαχτσεΚαντού1.9076-83
22-12Νανσί vs. ΟλυμπιακόςΝανσί2.7574-79

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου