Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Και η Δυάδα μου απο τα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα

Τι να πώ τώρα εγώ για το παιχνίδι του Κολοσσού με το Μαρούσι όσοι το παίξατε θα το παρακολουθήσατε κιόλας .... αυτά δεν γίνοντε, η πολύ γκαντέμης είμαι η με ακολουθήτε πάρα πολλοί και μερικόι χαλιούντε για αυτό .......

Άλλη μία δυνατή δυάδα για το απόψε το βράδυ με δύο παιχνίδια απο Ιταλία και Ισπανία,

Πρώτο μου παιχνίδι η Μπενετόν υποδέχετε την Μιλάνο, η Μπενετόν δεν τα πάει πολύ καλά στο Ιταλικό πρωτάθλημα αντίθετα στο Eurocup βγάζει μάτια, η νίκη για αυτήν αποψε είναι μονόδρομος αλλα ο αντίπαλος της Μιλάνο θα της κάνει τα πράγματα δύσκολα, η Μιλάνο απο την άλλη βρίσκετε σε καταπληκτική κατάσταση και στην τρίτη θέση του Ιταλικού πρωταθλήματος, στο γήπεδο την Τρεβίζο αντιμετοπίζει πολλές δυσκολίες η Μιλάνο και εγώ θα ρισκάρω να προτειμήσω αυτο το πλεονέκτημα των 3.5 ποντων,

Δεύτερο μου παιχνίδι για απόψε ειναι η Εστουδιάντες με την Βαγιαδολίβ, η Εστουδιαντες στην Ισπανία δεν τα πάει και τόσο καλά αλλά στο Eurocup κανει τρελά πράγματα όπως το διπλό της τρίτης μέσα στην Τουρκία υπερ τις Γαλατά, απο την άλλη η Βαγιαδολίβ τα πάει περίφημα στην Ισπανία με 6 σερί νίκες, το παιχνίδι θα κριθεί στον πόντο πιστέυω και θα πάρω το πλεονέκτημα των 3 πόντων που δίνετε στην Βαγιαδολίβ που έχει ένα μικρό προβάδισμα στο σημερινό παιχνίδι ...

Ημερ.
Περιγραφή
Προγν.
Αποδ.
Αποτ.


29-1Μπένετον vs. Μιλάνο Μπένετον +3.51.9076-59

29-1Εστουδιάντες vs. Βαγιαδολίδ Βαγιαδολίδ +3.01.9077-60Ποντ.Κέρδ.


Σύνολο Δυάδας3.64
25 €-25 €

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου