Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

3 παιχνίδια για όλα τα γούστα στην Euroleague

 Βραδια Euroleague απόψε και ειναι η τελευταία μας μερα για τον Νοέμβριο που μετά το διπλό ταμείο του Σαββάτου είμαστε το + και θα προσπαθήσουμε απόψε να αυξήσουμε και άλλο το κέρδος αυτού του μήνα, τα παιχνίδια μου για αποψε είναι: η Μπαμπεργκ υποδεχετε την ΤΣΣΚΑ και πιστέυω όπως έκανε και με τον παναθηναικό θα το παλέψει το παιχνίδι και αν μπορεί γιατι να μην το κερδίσει εγω θα την εμπιστεφτω και προσοπικά αυτο το σημείο το έπαιξα στην τριάδα στο 3.25 με 5 € σαν μπομπίτσα, το δευτερο παιχνίδι για σήμερα είναι η Μπιλμπάο με την Νανσι, η Γάλλοι στο πρώτο παιχνίδι είχαν κερδίσει με 14 πόντους τους Ισπανούς και σήμερα πάνε στην Ισπανία με το μυαλό στην διαφορα των πόντων αν όχι και στην νίκη, τέλος η Σαρλερουά υποδέχετε την Εφες το παράδοξω είναι ότι στο πρώτο τους παιχνίδι στην Τουρκία η Σαρλερουα έκλεψε την νίκη στο τελος που ειναι και η μοναδική τους στον όμιλο, εγω θα πάρω τον άσσο στο Χαντικαπ μιας και πιστέυω οτι εχει βρει το κουμπί των Τούρκων και μέσα στην έδρα τους θα παλέψουν για την νίκη, τώρα αν η ήττα στο πρώτο παιχνίδι εχουν εκνευρίσει τους τούρκους μπορεί να δούμε και κανεναν διασυρμό που τον απέυχομε για να μήν χασουμε την τριάδα μας ... καλή μας επιτυχία...


Κάθε μήνα έχω ένα αρχικό ταμείο οπως θα δείτε στην ενότητα το ταμείο εγω ξεκινάω με 200 ευρώ κάθε μήνα και το πονταρισμα μου για αρχή ειναι 10 € σε κάθε τριάδα, όποιος δεν μπορει να έχει 200 € σε μια στοιχηματικη εταιρια μπορει να βάλει 100 € και να μειωσει το πονταρισμα στα 5 € μιας και ο καθένας έχει την δικιά του τζέπη και μόνο αυτος ξέρει το ποσο που μπορει να διαθέσει.

Ημερ.
Περιγραφή
Προγνωστικό
Αποδ.
Αποτ.
30-10Μπάμπεργκ vs. ΤΣΣΚΑ ΜόσχαςΜπάμπεργκ +6.51.9078-81
30-10Μπιλμπάο vs. ΝανσίΝανσί +9.51.9097-75
30-10Σαρλερουά vs. Εφές ΑνατόλουΣαρλερουά +7.51.9062-66

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου