Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Τρεις ιταλίδες στο πιάτο του basketakia για απόψε


Καλά τα πήγαμε εχθές και απο -80 € που είμασταν πήγαμε στο + 40 €, για σήμερα θα δώσω μια τριάδα απο ιταλία και θα παίξω για πρώτη φορα ειδικό στοιχημα όμως ειναι το αντερ και αυτο θα είναι στο παιχνίδι της Βανόλι με την Σιένα μιας και πιστευω οτι η άμυνα της Σιένα δεν θα επιτρέψει στην βανολι να βάλει πάνω απο 70 πόντους, δευτερο που παιχνίδι είναι το διπλό της Καντού που φέτος βγάζει φωτιές και δεν νομίζω να την σταματησει η Ρόμα και το 2 που μας πληρωνει ειναι μουρλια, τρίτη επιλογή μου θα είναι ο Άσσος της καζέρτα επι της Μιλάνο, φλετος η Καζερτα όσο περίεργο και να είναι αυτο εχει κάνει ζημιά σε όσες μεγάλες ομάδες την κοντράραν μλεχρι τώρα, αλλο που μπορει να χάνει απο την καθε κολοπετινίτσα, εγω θα πάρω το 2.10 γιατι τα μπουκάκια μου φαινοντε χεσμένα σε αυτο το συγκεκριμενο παιχνίδι .... καλή μας επιτυχία και ελπίζω να κλείσουμε το ΣΚ με 9 στα 9 ....

Κάθε μήνα έχω ένα αρχικό ταμείο οπως θα δείτε στην ενότητα το ταμείο εγω ξεκινάω με 200 ευρώ κάθε μήνα και το πονταρισμα μου για αρχή ειναι 10 € σε κάθε τριάδα, όποιος δεν μπορει να έχει 200 € σε μια στοιχηματικη εταιρια μπορει να βάλει 100 € και να μειωσει το πονταρισμα στα 5 € μιας και ο καθένας έχει την δικιά του τζέπη και μόνο αυτος ξέρει το ποσο που μπορει να διαθέσει.

Ημερ.
Περιγραφή
Προγνωστικό
Αποδ.
Αποτ.
27-10Βανόλι vs. Σιέναunter 147.51.9066-102
27-10Ρόμα vs. ΚαντούΚαντού 2.0091-74
27-10Καζέρτα vs. ΜιλάνοΚαζέρτα2.1091-80

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου