Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Ξεκινάω με την Ελληνική μου τριάδα για το απόγευμα

 Καλησπέρα στα φιλαράκια μου, απο σήμερα λέω να ξεκινήσω να δίνω και την Ελληνική μου τριάδα αλλα ακόμα ειναι νωρίς και πρέπει να είμαστε και λίγο συγκρατιμένοι, τα τρία ματσάκια που επέλεξα είναι η νίκη του ΠΑΟΚ απέναντι σε έναν δυνατό αντίπαλο αλλα με καθόλου σταθερή απόδοση και με τον κόσμο του στο πλευρό του μιας και μειώθηκε η ποίνη του και ο κόσμος θα δώσει το παρών του στην πυλαία, η Καβάλα έρχετε με φόρα απο την περσυνί καλή πορεία της και πιστέυω ότι θα έχει και φέτος μια καλή παρουσιά στην Α1, για σήμερα με το Ρεθυμνο που έχει φοβερή απόδοση στα τρίποντα και με εντυπωσίασε στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό το πάθος τον παιχτων του και μου αρέσε ο γρήγορος ρυθμός που έχουν στις αντεπιθέσεις, αν όμως δεν βάλουν στο παιχνίδι τους και τις επιθέσεις 5 προς 5 θα έχουν πρόβλημα μιας και θα είναι πολύ προβλέψιμοι, εγω θα πάρω τον άσσο της καβάλας μια και στην έδρα της αποδιδει πολύ καλο μπασκετ και πιστέυω αυτα τα ματσακια θα τα καθαριζει έυκολα, για το τέλος έχω επιλεξει το παιχνίδι του Ηλισιακόυ που πέρυσι κατάφερε να σώσει την χρονια στα τελευταια παιχνιδια, σήμερα απέναντι στο μαρούσι δεν ξέρω αλλα το -7.5 μου φαίνετε πολύ μεγάλο και έτσι θα προτιμήσω το διπλο και με μαξιλάρι τους 7.5 ποντους που μας δίνουν.

Κάθε μήνα έχω ένα αρχικό ταμείο οπως θα δείτε στην ενότητα το ταμείο εγω ξεκινάω με 200 ευρώ κάθε μήνα και το πονταρισμα μου για αρχή ειναι 10 € σε κάθε τριάδα, όποιος δεν μπορει να έχει 200 € σε μια στοιχηματικη εταιρια μπορει να βάλει 100 € και να μειωσει το πονταρισμα στα 5 € μιας και ο καθένας έχει την δικιά του τζέπη και μόνο αυτος ξέρει το ποσο που μπορει να διαθέσει.

Ημερ.
Περιγραφή
Προγνωστικό
Αποδ.
Αποτ.
12-10ΠΑΟΚ vs. ΠανιώνιοςΠΑΟΚ -4.51.9051-58
12-10Καβάλα vs. Α.Γ.Ο.Ρ.Καβάλα -8.51.9060-57
12-10Ηλυσιακός vs. ΜαρούσιΜαρούσι +7.51.9060-62

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου