Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Τρεις γαλλίδες που βγάζουν και μάτια .....


 Και η Γαλλική μου τριάδα για απόψε το βράδυ με τρία δυνατά ματσάκια που τα δύο απο αυτά για μένα είναι ντέρμπι, η Λε Μαν πάει στην Σαλόν και δείχνει ικανή και για το διπλό εγω θα επιλέξω το διπλό με χάντικαπ για να έχουμε και την κάλυψη, η Βιλερμαν πάει με άγριες διαθέσεις στην Χάβρη και πιστέυω θα περάσει χωρίς αντίσταση απο την έδρα των γηπεδουχων, τέλος η Νανσί υποδέχετε την Παρι που έχει ξεκινήσει δυνατά το φετινό πρωτάθλημα και δεν μπορω να καταλάβω γιατι τις δίνουν τόσο μεγάλο αρνητικό χάντικαπο εγω θα ποντάρω σε αυτό και αργά το βράδυ θα μαθουμε αν ήταν σωστή η επιλογή μου.

Κάθε μήνα έχω ένα αρχικό ταμείο οπως θα δείτε στην ενότητα το ταμείο εγω ξεκινάω με 200 ευρώ κάθε μήνα και το πονταρισμα μου για αρχή ειναι 10 € σε κάθε τριάδα, όποιος δεν μπορει να έχει 200 € σε μια στοιχηματικη εταιρια μπορει να βάλει 100 € και να μειωσει το πονταρισμα στα 5 € μιας και ο καθένας έχει την δικιά του τζέπη και μόνο αυτος ξέρει το ποσο που μπορει να διαθέσει.

Ημερ.
Περιγραφή
Προγνωστικό
Αποδ.
Αποτ.
12-10Σαλόν Σαονέ vs. Λε ΜανΛε Μαν +5.51.9099-91
12-10Χάβρη vs. ΒιλερμπάνΒιλερμπάν -5.51.9077-68
12-10Νανσί vs. Παρί ΛεβαλουάΠαρί Λεβαλουά +8.51.9082-64

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου