Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Η σημερινή μου πρόταση για το Ελληνικό πρωτάθλημα


Καλησπέρα στα φιλαράκια μου, ο μήνας πάει να βγεί και δεν κάναμε τίποτα σοβαρό μιας και δεν με πάει καθόλου αυτή την περίοδο έχοντας κάνει μόνο μια τριάδα στις 25 μέρες του Νοεμβρίου, για σήμερα θα ξεκινήσω με τα Ελληνικά παιχνίδια, ο Πανιώνιος εχει ξεκινήσει εκπληκτικά το πρωτάθλημα και πιστέυω δύσκολα θα χάσει και σήμερα απο το φετινό Μαρούσι αλλα το χάντικαπ νομίζω είναι υπερβολικό μιας και το παιχνίδι είναι εκτός έδρας νομίζω ότι είναι δώρο αυτό το +6.5 και θα το προτιμήσω, ο Ηλισιακός αν δεν θέλει να μπεί σε περιπέτιες όπως έκανε και πέρυσι πιστέυω αυτά τα ματς μέσα στην έδρα του πρέπει να τα κερδίζει τέλος ο ΠΑΟΚ υποδέχετε τον Α.Γ.Ο.Ρ που φέτος έχει ξεκινήσει δυναμικά, το ματσάκι δεν νομίζω ότι θα το χάσει ο ΠΑΟΚ αλλα το χάντικαπ είναι υψηλο για αυτες τις ομάδες, έιναι και η κούραση του ΠΑΟΚ απο τις ευρωπαικές υποχρεώσεις που θα με κάνει να πάρω το +7.5 του ΑΓΟΡ, αυτά για την ώρα αργότερα θα ανεβάσω και την Γαλλική μου τριάδα καλή μας επιτυχία.

Κάθε μήνα έχω ένα αρχικό ταμείο οπως θα δείτε στην ενότητα το ταμείο εγω ξεκινάω με 200 ευρώ κάθε μήνα και το πονταρισμα μου για αρχή ειναι 10 € σε κάθε τριάδα, όποιος δεν μπορει να έχει 200 € σε μια στοιχηματικη εταιρια μπορει να βάλει 100 € και να μειωσει το πονταρισμα στα 5 € μιας και ο καθένας έχει την δικιά του τζέπη και μόνο αυτος ξέρει το ποσο που μπορει να διαθέσει.

Ημερ.
Περιγραφή
Προγνωστικό
Αποδ.
Αποτ.
26-10Μαρούσι vs. ΠανιώνιοςΜαρούσι +6.51.9067-69
26-10Ηλυσιακός vs. ΠεριστέριΗλυσιακός -2.51.9070-59
26-10ΠΑΟΚ vs. Α.Γ.Ο. ΡεθύμνουΑ.Γ.Ο. Ρεθύμνου +7.51.9076-71

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου