Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Η Γαλλική μου τριάδα για απόψε το βράδυ

 Επιτέλους ένα ταμείο μας χρειαζόταν για την συνέχεια, ανεβάζω και την πρόταση μου για απόψε το βράδυ με Γαλλικά παιχνίδια τα χαντικαπ νομίζω και στα τρία παιχνίδια είναι υπερβολικά και αν βάλεις και το δεδομένο ότι η Σαλον και η Λε Μαν έρχοντε απο ευρωπαϊκα παιχνίδια και πιστεύω θα έχουν μια κούρασει τωρα το -12.5 της Χάβρης με την Τουλόν εμενα μου φαίνετε υπερβολικο μιας και για την Χάβρη μιλάμε .... αυτά πάντως θα επιλέψω εγώ και ελπίζω να έχουμε την ανάλογη συνεχεια.

Κάθε μήνα έχω ένα αρχικό ταμείο οπως θα δείτε στην ενότητα το ταμείο εγω ξεκινάω με 200 ευρώ κάθε μήνα και το πονταρισμα μου για αρχή ειναι 10 € σε κάθε τριάδα, όποιος δεν μπορει να έχει 200 € σε μια στοιχηματικη εταιρια μπορει να βάλει 100 € και να μειωσει το πονταρισμα στα 5 € μιας και ο καθένας έχει την δικιά του τζέπη και μόνο αυτος ξέρει το ποσο που μπορει να διαθέσει.

Ημερ.
Περιγραφή
Προγνωστικό
Αποδ.
Αποτ.
26-10Σαλόν vs. Παρί ΛεβαλουάΠαρί Λεβαλουά +8.51.9086-82
26-10Λε Μαν vs. ΠοϊτιέρΠοϊτιέρ +11.51.90106-95
26-10Χάβρη vs. ΤουλόνΤουλόν +12.51.9090-101

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου