Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

H Σαρα θα μας δείξει τον δρόμο προς την νίκη ....

 Εχθές όλα πήγαν στραβά και τα Γαλλικά μου ματσάκια στην τελευταία περίοδο με απογοήτευσαν, για σήμερα θα παίξω μια τριάδα απο Ιταλία με δύσκολα και αμφίρωπα παιχνίδια, πρώτο μου παιχνίδι για απόψε η Καντού με την Αβελίνο, μπορεί η Καντού να κέρδισε τον Ολυμπιακό αλλα αυτό δεν παει να πεί κάτι μιας και ξέρουμε σε τι κατάσταση είναι ο φετινός Ολυμπιακος, εγω σε αυτο το παιχνίδι θα επέλεγα το διπλό μιας και η Αβελίνο εχει ξεκινησει δυνατά το πρωτάθλημα και δεν ξερω πως θα συνεζίσει αλλα εγω θα την εμπιστευώ και θα βάλω και το μαξιλαρι των 5.5 ποντων για σιγουρια, δευτερο παιχνίδι η νεοφώτιστη Κασαλε που την προηγούμενη αγωνιστηκη πήγε να κάνει την έκπληξη με την εμφάνιση της απέναντι στην Μιλάνο και μας χάλασε την προηγουμενη μας Ιταλικη τριάδα αυτη την φορά θα την εμπιστευτω μιας και πιστέυω ήρθε η ώρα για το πρώτο Ροζ φύλλο αγώναστην Λιγκα 1, και για τέλος θα ποντάρω στο μεγάλο ντέρμπι της αγωνιστικής η Μιλάνο φιλοξενή την Σιένα, απο μια ήττα η καθε μια στο φετινό πρωτάθλημα και θα τα παίξουν όλα για όλα για να πάρουν το παιχνίδι η Σιένα πιστέυω το έχει μανούλα αυτό το ματσάκι αν και στην Ιταλία για τίποτα δεν μπορει να είσαι σίγουρος.

Κάθε μήνα έχω ένα αρχικό ταμείο οπως θα δείτε στην ενότητα το ταμείο εγω ξεκινάω με 200 ευρώ κάθε μήνα και το πονταρισμα μου για αρχή ειναι 10 € σε κάθε τριάδα, όποιος δεν μπορει να έχει 200 € σε μια στοιχηματικη εταιρια μπορει να βάλει 100 € και να μειωσει το πονταρισμα στα 5 € μιας και ο καθένας έχει την δικιά του τζέπη και μόνο αυτος ξέρει το ποσο που μπορει να διαθέσει.

Ημερ.
Περιγραφή
Προγνωστικό
Αποδ.
Αποτ.
13-10Καντού vs. ΑβελίνοΑβελίνο +5.51.9090-55
13-10Κασάλε vs. ΜπένετονΚασάλε +3.51.9071-72
13-10Μιλάνο vs. ΣιέναΣιένα -2.51.9063-56

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου