Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Τριάδα ρίσκου σήμερα με τρελή απόδοση ... 15 σας λέει κάτι;;

Εχθες δεν μας βγήκαν τα ματσάκια μιας και ο ΠΑΟ διέσυρε με 35 πόντους την Ζαλγκίρης και έδιξε τα δόντια του για την συνέχεια ενώ η Καντού έκανε το διπλό η Νανσί όπως πάντα στο τεταρτο δεκάλεπτο κατέρευσε, πάμε όμως στα σημερινά δεν ξερω γιατί αλλα έχω αλιθωρίσει τώρα τελευταία και τα βλέπω όλα διπλά και μιας και υπάρχει η άνεση για ρίσκο θα το πάρω μιας και είμαστε αρκετα καλά στο ταμειο μας και μας πέρνει να τζογάρουμε με περισσότερο ρίσκο, τι να σχολιασώ για τα σημερινά μου παιχνίδια και βαριέμε αφάνταστα σήμερα να γράφω ..... οπότε καλή μας επιτυχία και αν μας κάτσει θα βάλουμε πολλά ευρωπουλάκια στην τσέπη μας ....

Κάθε μήνα έχω ένα αρχικό ταμείο οπως θα δείτε στην ενότητα το ταμείο εγω ξεκινάω με 200 ευρώ κάθε μήνα και το πονταρισμα μου για αρχή ειναι 10 € σε κάθε τριάδα, όποιος δεν μπορει να έχει 200 € σε μια στοιχηματικη εταιρια μπορει να βάλει 100 € και να μειωσει το πονταρισμα στα 5 € μιας και ο καθένας έχει την δικιά του τζέπη και μόνο αυτος ξέρει το ποσο που μπορει να διαθέσει.

Ημερ.
Περιγραφή
Προγνωστικό
Αποδ.
Αποτ.
8-12Γαλατασαράι vs. ΣιέναΣιένα2.4063-67
8-12Ολυμπιακός vs. Κάχα ΛαμποράλΚάχα Λαμποράλ +5.51.9084-82
8-12Μάλαγα vs. ΜπάμπεργκΜπάμπεργκ3.2579-90

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου