Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Βραδια Euroleague απόψε και ο basketakias προβλέπει

 Πρώτη στο Eurocup εχθές και μας βγήκε σε ταμείο, πλέων το κλέρδος έχει φτάσει στο +180 και συνεχίζουμε, για σήμερα έχουμε την 8η αγωνιστική της Euroleague, πολλές ομάδες έχουν εξασφαλίσει την θέση στην επόμενη φάση αλλα ακόμα ποιο πολλές θα δώσουν μάχη για να είναι σε αυτές τις θέσεις, για σήμερα το πρώτο που παιχνίδι είναι αυτο της Ζαλγκιρις με τον ΠΑΟ, ο ΠΑΟ έχει εξασφαλίσει την θέση στην επόμενη φάση και αυτή ειναι η δέυτερη και δεν αλλάζει μιας και η ΤΣΣΚΑ ειναι πολυ μπροστα η Ζαλγκιρις έχει το κίνιτρο και εγω ομάδες με κίνιτρο μου αρέσει να τις ποντάρω, δέυτερο παιχνίδι ειναι της Μπιλμπάο με την καντού και οι δύο ομάδες έχουν κίνιτρο η μία στο να κερδίσει και να καλήψη την διαφορα των 9 πόντων και η Καντού να υπερασπιστή πρώτα αυτό το πλεονέκτημα και γιατί όχι να κάνει και το διπλό δεν ξέρω αλλά φέτος τα πάει μια χαρά και θα πάρω το χάντικαπ, τέλος έχω την Νανσί που την προηγούμενη εβδομάδα μας πήγε δυο φορες στο κουβά σε euroleague και Γαλλικο πρωταθλήμα, πιστέυω μας το χρωστάει αυτό και πιστεύω μπορεί να πάρει και την νίκη απέναντι στην Φενερ αλλα σε αυτό το παιχνίδι δεν θα ρισκάρω και θα πάρω και το πλεονέκτημα που της δίνουν τα μπουκάκια, αυτά για απόψε, καλή μας επιτυχία !!!

Κάθε μήνα έχω ένα αρχικό ταμείο οπως θα δείτε στην ενότητα το ταμείο εγω ξεκινάω με 200 ευρώ κάθε μήνα και το πονταρισμα μου για αρχή ειναι 10 € σε κάθε τριάδα, όποιος δεν μπορει να έχει 200 € σε μια στοιχηματικη εταιρια μπορει να βάλει 100 € και να μειωσει το πονταρισμα στα 5 € μιας και ο καθένας έχει την δικιά του τζέπη και μόνο αυτος ξέρει το ποσο που μπορει να διαθέσει.

Ημερ.
Περιγραφή
Προγνωστικό
Αποδ.
Αποτ.
7-12Ζαλγκίρις vs. ΠαναθηναϊκόςΖαλγκίρις 2.4059-94
7-12Μπιλμπάο vs. ΚαντούΚαντού +7.51.9064-67
7-12Νανσί vs. ΦενέρμπαχτσεΝανσί +4.51.9053-73

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου